25 April

en viss gullig kille försöker få mej tjock, bra eller dåligt?


Påsken har varit kämpe grejt! Massa god mat, finfint sällskap och lite alkohol på de med. kunde inte ha blivit bättre!

Imorgon ska jag lämna min coola kille ensam i sin lägenhet för första gången på snart en månad, kommer bli väldigt tomt. men jag tror min lilla mamma kommer bli megaglad att jag äntligen kommer hem ett litet tag igen, hihi.


valborg kommer nog spenderas i nässjö, var ett bra tag sedan jag var där nu.


snart kommer min bästis hem från Thailand, det kommer bli awsome! då ska de beställas S!esta biljetter, är taggad till tusen!


Jag har också beställt en ny dator, för min gamla JB-dator suger pung nu!


De går bra nu, kompis de går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback