14 Maj

Nu är jag hemma från en hel vecka i Skottland, Glasgow. Jag har haft så otroligt roligt! Även att dokumentären vi skulle göra gick helt åt skogen, men de gjorde ingenting. Det bjöds på väldans mycke alkoholförtäring, shopping och träffade en hel drös med goa nya människor (Y) Synd att en vecka kändes som typ en dag, men vem vet någån gång i framtiden kanske man åker tillbaka, har jag pengarna kommer jag lätt åka! Dock var det väligt farligt att alkoholen var så pass billig som den var. Inte bra, inte bra alls.

Bilder med mera kommer komma upp någon gång nästa vecka när jag har fått alla tills dess får ni nöja er med två filmer och en liten bild på mej när jag är inne på lidl och shoppar för fulla muggar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback